Awesome Followers

Friday 2 December 2011

Anak berhubungan dengan ibu sendiri ..

Tengah malam akan menjelang . Aku tak tidur-tidur lagi ,, kalau boleh 24 jam aku di hadapan lappy ni , Boleh dijadikan teman .. sedang- sedang aku BW .. follow-follow orang . dengar lagu di youtube , asyik gitu .. hehehe..
sambil-sambil layan lagu di youtube ni terjumpa lah plak video ni .. 

tertarik dengan video ni , ku tekan button play . aku sangkanya adegan lawak yang ngeri kah , magic kah , tapi lain pulak , tentang anak berhubungan dengan ibu sendiri .. ngeri broo . tak dosa kah buat benda macam tu ?tapi aku berpihak dengan budak lelaki ni .. kesian jugak dia ni sebab ibu dia paksa untuk melakukan hubungan seperti suami isteri walaupun dia tidak mau melakukan disebabkan ibu dia tak dapat lupakan arwah suami dia .. 

Ni Part 2


p/s : Jangan ditiru perbuatan begini ,astaghfirullah, jauhkan balak lah , kalau dah takda suami tu jangan anak yang jadi mangsa , tak kesian kah ?



Terima Kasih , Datang Lagi ;D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...