Awesome Followers

Friday 2 December 2011

Contest "Blog saya cantik"

Ehemmm ! bertemu lagi aku dengan blog tercinta , tersayang dan segalanya . Yang ni kedua kali aku post entri , berlainan tajuk , hari yang sama , sewaktu denganya . hehehe . Constest By Dalila , dia kata kalau dah followernya mencecah 52 dia akan buat contest . Aku join ni contest sebab kepingin ,hehe . tak pernah pun aku join contest-contest begini , rugi lah tak join , ada hadiah lagi tu . (Owl Neclace)
 
siapa kah yang akan jadi pemenang yah ? sabar yah . Tuan punya blog belum menilai lagi , Sabor je la . 
Nak ucapkan terima kasih kepada Dyba Chai , sebab sudi tag saya . :D

Contest ni disuruh tag dua orang atau lebih ...
Gerangan ialah ..

Dan





Terima Kasih , Datang Lagi ;D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...