Awesome Followers

Wednesday 30 November 2011

Asal Aku Buka Home Di Fb ...

anyonghaseyoo !! Hey Peeps ..
Dulu asal aku buka home di facebook mesti ada post tentang bola sepak. yang harimau dengan garuda tu nahh . Bdw tahniah harimau . Bangga aku jadi anak Malaysia . Cehh ! 
lepastu tu beransur pulih . jarang sudah post-post begitu . beberapa minggu kemudian . muncul lah plak isu hot . asal aku buka home di facebook mesti pasal " Si Facker's " . tengok2 komen orang lain lagi bilang guna gambar di google lepastu mengaku diri sendiri .. 






Pehhhh .. Hot joo isu begini di fb sekarang ..kemarin punya cerita jadi semalam punya cerita , semalam punya cerita jadi hari ni punya cerita . Kira-kira terhangat dipasaran . siapa yang di cakap ni mesti terasa kan .. yalah bukan satu dua orang yang post begini . ramai joo . aku pun tak tahu pihak mana aku mau bela sebab dua2 ndak mau kalah gitu ..

p/s : kebenaran dan keadilan di pihak yang benar , yang salah boleh diperbetulkan . ;D









Terima Kasih , Datang Lagi ;D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...