Awesome Followers

Tuesday 20 November 2012

Sakit Hati


Assalammualaikum dan selamat malam , jam menunjukkan 12.43 .. sebnarnya aku tidur sudah ni , tapi di sbbkan ada org tu minta di bangun kan dan aku mau webcam sma mamak  ku .. zzzzz , tambah hitam lah bawa mata ku . bdw aku tak salahkan siapa siapa ..
hmmmmmmmmm .. mood ku tadinya begitu cerah lagi bersinar telah mendung dan sekejap lagi ribut lah tu .. amboiii , hiperbola sungguh bahasa aku ekk .. 

Aku marah , aku panas , aku bacatt , kalau boleh bertukar aku jadi benda hijau tu .. haa , tau kan benda hijau tu , bukan toyol yah cik adik akak abang , HULK ok HULK .. 

Gara gara dua ekor tu aku takut nanti aku yang tak di bagi jalan sudah sama kawan kawan dan c tetttttt .. lol .. ada adik menyusahkan tiada adik kesunyian , haa ngam lah tu kannn .. 

Bilang tadi pagi pigi klinik lah apa lah , tapi pkcik ku jumpa 2 ekor ni pi bejalan di estern .. serr . takut jugak aku kalau bejalan dengan dia tenampak pkcik ku sok sok kuat tu .. upss . soooowyy pakcik .. err , whatever lah .. aku tau dia mau pigi klinik pagi pagi tu , sebab dia ikut kereta jiran ku , tapi dia tiada lansung bagitau mau bejalan dengan kawan lelakinya tu sampai petang baru pulang .. 

Baru tu time aku mau meluangkan masa dengan mamak ku di webcam , alahai beliau ku lagi satu ni bagi rosak mood ku .. berapa minggu sudah aku tak keluar rumah ni ahhh ,, tapi aku juga yang kenak bommmmmmm !!! bushhhh !!! hancurr !! panass woo hati guaa *trep gangster kejap ..

Lain yang aku mau , lain yang aku dapat k .. Terima kasih lah ya kamu 2 ekor ... lain kali biar aku yang balas dendamm k .


p/s : tiada pesanan apa apa .. otak blank .. mau marah orang jak kerja ku ni ,, $#^$&@@%&*


Terima Kasih , Datang Lagi ;D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...