Awesome Followers

Thursday 3 May 2012

Pimpin ke jalan Allah ..



ASSALAMMUALAIKUM . lama aku tak update . kes malas . prkara biasa lah bah tu .. hehehe
ni aku nak bagitau sikit . kalau orang nasihat tentang agama tu dengar-dengar lah . pandai2 lah ubah diri .. 
orang nasihat " jangan pakai begitu sebab nampak aurat n blalalala"  .. lepas tu marah lah pulak ..  
HEYY! orang tegur kau cara baik kau taknak .. lepastu kau bilang lagi " suka hati aku lah , bukan makbapak kau bagi aku makan . bukan makabapak kau bagi aku duit beli baju " .. lucu jugak aku dengar kau cakap begitu .. yang duit makbapak kau punya semua Allah punya .. kalau di tarik balik semua tu macam mana ? menangis kau tu xD .. bukan apa .. memang bukan dia bagi kau duit .. memang bukan dia bagi kau makan , tapi dia pimpin kau kejalan benar .. jalan yang tak buat dosa sebab itu salah satu tanggungjawab saudara seislam .. UNDERSTANG ?? 





Terima Kasih , Datang Lagi ;D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...