Awesome Followers

Tuesday, 13 December 2011

Penampakan Hantu Ketika Pj Di Sekolah SM.PATRICK

Assalammualaikum .
Bosan memanjang ketika cuti niii . Tak tau mauu buat apaa . Family pun sebok bekerja . 
=____________________________________________=

Nak cerita ni tapi ringkas , masa ni masih 2011, ketika aku dan kengkawan ku pj , penampakan hantu di sekolah ku . Ada yang percaya hantu ? Aku percayaaa banyakkk . Memanglah aku percaya sebab aku ni penakutt . (Pecah rahsia)
Sama-samalah kita melihat gambar ini .
.
.
.
.
.
INI AMARAN BUKAN ARAHAN 
SESIAPA YANG SENANG SAKIT HATI ,
LEBIH BAIK JANGAN LIHAT !!!
.
.
.
.
.

.
.
.
.

Alololo , Tomeinya hantunya .
Ini lah dikatakan hantu sekolah yang paling comel  ! Opss ! 
Hantu yang di wanted bah . wakakakaka !

p/s :  Rekaan semata- mata . pisss ! ;D






Terima Kasih , Datang Lagi ;D

12 comments:

Nur Najihah said...

bikin senak perut sajalah, hahaha

Atiqah Zakaria said...

Hahahaha. Ingatkan hantu yang ada darah-darah lepastu dengan kain kapan weeee rupanya hantu comel-comel. Kalau macam ni lah hantunyaa, takde orang takut pon wee~

nurul diana said...

hahaha mati2 fkir hantu ,alahaii comelnyee :)

Cerita Si Dia said...

hahaha XD , apa dahh .. bdw terima kasih sudi mengomen :D

cik jiehah シ said...

memang lawa2 hantu dia tu erk ? hikhik.. :D

Cerita Si Dia said...

lawa lah sgtt . hehe XD

Cik Zai said...

Cik Dia dah comei dah latar hijau ni ^_^.. Tok perlu tukar dah...heheh

Cik Zai said...

Nt kite try cari background colour hijau yang lawa2 k...^_^

Eiqa Nur said...

cumel cumel saja hantu ni ha..
kupikirkan PONTIANAK ke atau ape2 je la..rupenye hantu cumel..HAHA

Badrul Hafizi Alias said...

Hantu ni comel2 lah !! Thanks cause u'll followed my blog !

Muhammad Haziq said...

hantu hantu yang bikin suspen je . :D

Cda CdOot said...

Jom join contest ni ..

http://gadislollipops.blogspot.com/2011/12/contest-hari-jadi-cda.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...