Awesome Followers

Wednesday, 7 December 2011

Najwa Latif Datang Rumah ...

dan selamat pagi :)

nak tanya , ada tak kenal artis dekat bawah ni
.
.
.
.
.
.
.
.


 Tu Najwa Latif , Si Gadis Youtube 
Dua hari aku tak post entry dekat blog aku ni rasa bosan semacam , semacam yah kakak , adek , abang . 

Najwa latif datang rumah ? rumah siapa erkk ?? 
Mau di jadikan cerita , kemarin punya kemarin punyalah bosan di rumah , bosan tahap gaban brother , tahap cipan pun ada tau , hehehe , sedangkan makbapak ku tiada di rumah , aku dan adek lelaki ku di tinggalkan di rumah . Pagi-pagi habis dah kemas rumah , terus melentang atas sofa , tak sampai seminit aku melentang atas sofa ,pintu pun di ketuk  , ciss , aku nak rehat pun tak boleh , aku bukak lah pintu rumah  sambil jawab salam , bukan main terkejutnya akuuuu Najwa Latif datang , tak sangka-sangka ya . 

Aku jemput Najwa masuk , aku pelik jugak kan apa kes Najwa Latif datang jauh-jauh rumah ku ni , macam mimpi ja, najwa kata aku salah seorang yang bertuah jumpa dia , aihhh , aku tak masuk apa-apa pertandingan pun sampai aku bertuah jumpa dia ni , siap dia bawakan aku gitar lagi bebbb , senyum sampai ketelingaaa .

Lepas tu , datang lah pulak adek lelaki ku yang nakal ni , kacau daun je . Budak ni cakap dia nak jugak gitar yang Najwa bagi kat aku , aku cakap lah macam ni " Budak kecik tak boleh" , ok , aku tau dia marah di panggil "Budak Kecik" , tapi dia memang masih kecik lagi kan , adehh = = " .

Aku tak tau yang "Budak Kecik" ni marah kat aku , cerita-cerita lah ni kan dengan kak Najwa , tiba-tiba Najwa teriak aku pun terkejut macam nampak hantu je Najwa ni , aku pusing belakang , puhhhhhhhhhhhh ! menahan sakit aku time ni , and then aku pengsan . Apa yang terjadi masa tu pun aku tak tahu .

Dalam sedar tak sedar , aku bangun , dah jam 4 petang lebih tak silap . turun bawah tengok mak masak , makan petang lah tu , dalam kebingungan aku tanya mak aku .

Aku : mak , mana kak Najwa ?
Mak aku : Najwa ? najwa mana ?
Aku : lahhh , tadi kan dia datang , budak cik tu jahat betul lah mak .
apasal mak tinggalkan aku dengan budak tu ?
habis kepala ku ni jadi mangsa 
Mak aku: Budak kecik mana lagi ni ?
Aku : aihhhhhh ,, = =" !
Mak aku : Hah !Tidur lah kau memanjang harii sanaa ,
 gempa bumi pun kau tak sedar , 
dok mimpiii jak kerja kauu .
Aku : aihhhh ,, tidur??? mimpi ?? 
lahhh mimpi rupanyaaaa .

Cuci mukak , terus makan petang , ubi goreng dan sambal belacan broo , pasal mimpi tu terus melayangg ,
tiba-tiba mak aku tergur aku

Mak aku : apa najwa kata ?
Aku : Dia kirim salam kat mak . eheheheh .

Ok , aku tak tau aku mimpi , jadi kesimpulannya , aku di buai mimpi sampai jumpa Najwa Latif .

P/s : Tiada kaitan antara hidup dan mati , rekaan semata-mata . hihi . x)












Terima Kasih , Datang Lagi ;D

15 comments:

✿ wanny ahmad ✿ said...

wah !
ingatkan betul2 larh Najwa Latif Dtg uma ..
haha :D

Mira Adzlia said...

hehe...mimpi yer...mgkin mimpi bole jd nyata..^_^

stereohearts said...

wanny ahmad : betul lah tu , hehe . XD

stereohearts said...

Mira Adzlia : yup , teringin sgt nak mimpi jadi nyata , hehe :D

yura said...

heheheh igtkan betul la td hehe

stereohearts said...

Kira betul lah tu .. heheheh XD

Semut Senyum said...

untunglaaa.. hehehehe

haasyaa said...

Hahaha i dah mati-mati ingat Najwa datang & i dah mcm "apasal najwa datang rumah org lain tak datang rumah i dulu!!" Lol

stereohearts said...

Semut senyum : untung mimpi je

stereohearts said...

haasyaa : hahaha , terpedaya sudah ..

fiQ'Ra said...

Salam geng fiQ’Ra yang mas kasihi ◕‿◕
Kad blogger yang baru sudah siap..
Boleh ambil dekat sini eh ◕‿◕

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.296487870392221.70235.257419187632423&type=1

Nur Najihah said...

E'eh, ingt betol-2. haha c:

Eiqa Nur said...

haha..ingat betollah kan..najwa latiff dtg umah die..siap dapat gitar free lagit uh..hope jadi kenyataan..:)

Arfazilah Abka said...

laaa..ingatkan real..heheh..mimpi best yeaa..hehe...gud..gud..

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

sengal ..hahah aku egt betul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...