Awesome Followers

Saturday 3 December 2011

first segment from muja: why we cry???<< pencarian blog list muja yang baru ade satu blog

Malam , malam lagiii , dah macam takda siang nak post entri malam-malam . Actually itu salah satu hobi ku post entri malam-malam .  :) . Ni ketiga kalinya kau menjoin segment kat blogger .



Segment ni Kak Muja yang buat , siapa nak join 

Why We cry ? kenapa kita menangis ? air mata ialah salah satu anugerah dari Allah s.w.t , sapa yang tidak pandai menangis tu bukan manusia lah tu , hehehe  ,sebab orang yang menangis ni mempunyai perasaan ..  

Bagi aku , aku menangis ketika aku lemah , tapi aku tak pernah menangis depan orang ramai kecuali orang yang aku rapat , aku menangis dalam hati dan bibir ku hanya mampu terukir senyuman pahit walaupun sesiapa tak tahu . 1 tangisan yang tak boleh aku tahan  ialah bila aku bergaduh dengan seseorang lepastu di jerit-jerit , di tengking , tapi aku lawan semula , kalau betul aku tak lawan , kalau salah memang aku lawan . Aku tahu aku tabah .Tuhan juga menyayangi orang yang tabah, tapi juga pabila air dah mulah membasahi pipi , aku berasa seperti di pijak-pijak di sebabkan air mata yang tidak boleh di tahan dan di anggap sebagai penakut atau Cenggeng .

Dan habis cerita aku ni . Tak sedih pun , cuma nak luahkan , hehe , by the way menangis ni normal . sapa yang tak pandai nangis tu tak normal lah tu . 

p/s : menangis lah selagi mampu menangis ;D






Terima Kasih , Datang Lagi ;D

1 comments:

mujagirl92 said...

tq for joining,, you r the first ok,, :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...